صد رد - أمثال

هو برنامج سكتشات كوميدي ساخر مدة كل حلقة من 3-5 دقائق وفي كل سكتش يذكرمثل وعلى هذا المثل يتم تصوير حدث درامي كوميدي ليدل ما السبب او الموقف الذي ذكر عليه هذا المثل او تصوير موقف ينطبق عليه المثل 

الحلقات

الحلقة العاشرة 10 - يا كثر صحابي لما كان كرمي دبس
الحلقة التاسعة 9 - يا داخل بين البصلة وقشرتها ما بنوبك غير ريحتها
الحلقة الثامنة 8 - لو بدها تشتي كان غيمت
الحلقة السابعة 7 - بوس الكلب من تمه لتاخذ حاجتك منه
الحلقة السادسة 6 - العين البصاصة بدها رصاصة
الحلقة الخامسة 5 - اللي ايده بالمي مش زي اللي ايده بالنار
الحلقة الرابعة 4 - لو فيه خير ما رماه الطير
الحلقة الثالثة 3 - حبتني حماتي

الأكثر شيوعاً

تصنيفات

ثقافي

ديني

وثائقي

كوميديا

استوديو

برامجنا الجديدة

نشاطات وفعاليات